PROFESOR W PRZESTWORZACH, LOT NAD WARSZAWĄ, DO CZEGO SĄ GUZIKI W SAMOLOCIE.
Siema.
Dzisiaj macie relację z tego jak prof. poleciał w chmurki, przy okazji poznacie Mateusza prawdziwego pasjonata lotnictwa, dzięki któremu ten materiał powstał, tak swoją drogą myślę że jeszcze kiedyś polatamy hehe.
Zapomniałem o tym wspomnieć w filmie bo latanie plus nagrywanie Vloga było nieco męczące. Latanie zostaje wryte w mózg Chrisa na stałe tak jak górskie wędrówki i jazda motocyklem.
Już wkrótce więcej materiałów technicznych i w tym kolejne sekcje zwłok.Przepraszam też za ten zasyp Vlogów ale ściany w nowym warsztacie jeszcze nie pomalowane i wstyd było nagrywać.
Pozdro!
Facebook:
https://www.facebook.com/ProfesorKris/
Instagram:
https://www.instagram.com/profesor_chris/
Meble warsztatowe których używam
https://fastservice24.pl/
Wsparcie kanału.
90 1910 1048 2123 4990 4252 0001
albo
https://paypal.me/ProfesorChris?locale.x=pl_PL
Pobrane z Youtube Entuzjaści lotnictwa budzą wiele emocji, myśląc o MD-11. Te samoloty nie są już używane do transportu pasażerów i są coraz rzadszą obserwacją wśród przewoźników towarowych. Obsługa pasażerów tymi samolotami została już zakończona. Konstrukcja z końca lat 80. nie jest szczególnie wydajna i stawia duże wymagania pilotowi. Samolot jest łatwo rozpoznawalny dzięki charakterystycznemu silnikowi zamontowanemu na stateczniku poziomym i wielu osobom wydaje się, że wygląda uroczo. Jednak obecność tego silnika sprawia, że samolot jest znacznie trudniejszy w obsłudze. Spotterzy, którzy śledzą starty tego samolotu z pasa 29, są świadomi, że eksplozja tego silnika może przewrócić rowery zaparkowane w osi pasa przy ul. Wiraowej.
Z drugiej strony MD-11 budzi uczucia, które nie są wyłącznie przychylne i nie ograniczają się wyłącznie do entuzjastów lotnictwa. Ponieważ jest to najgłośniejszy regularny gość lotniska, wielu mieszkańców okolic lotniska WAW zna dźwięk tego konkretnego odrzutowca, nawet jeśli nie są szczególnie zainteresowani lotnictwem.
Według nieoficjalnych informacji MD-11 w barwach UPS, lecący do Warszawy, ma zostać w najbliższym czasie wycofany z eksploatacji. Z drugiej strony, oficjalna data nie jest jeszcze ustalona. Mamy przyjemność podzielić się z Wami zdjęciami i filmami zza kulis eksploatacji samolotu MD-11 na Lotnisku Chopina w Warszawie.
Do pobrania z serwisu YouTube Konserwacja samolotów, w tym przeglądy, naprawy i przeglądy samolotów Konserwacja i naprawa samolotów to jedne z naszych najważniejszych usług. Świadczymy usługi konserwacji i rozwiązywania problemów dla szerokiej gamy typów urządzeń. Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszego serwisu lotniczego w Warszawie. SAMOLOT CESSNY
Modele Cessny obejmowały: 150, 152, F152, 172 i F172
Silniki: Lycoming O-235, O-290, O-360, O-360, O-320, Continental O-200, O-300,
Śmigło: Mc Cauley; sensenich; Hartzel
SAMOLOT PIPER ARROW PA-28
PIPER ARROW PA-28R,RT-201; – 201T PIPER CHEROKEE PA-28-140; -150; -160;-180:-235 PA-28R -180/200 PIPER CHEROKEE PA-28 -140; -150; -160;-180:-235 PIPER STRZAŁKA PA-28R -180/200
Lycoming O-320, O-360 i IO-360 oraz Continental TSIO-360 to jednostki napędowe samolotu.
Śmigło: Mc Cauley, Sensenich, Hartzell SAMOLOT M-20 MEWA
MEWA-20 to oznaczenie samolotu. Silniki pojazdów to Franklin PZL-F6-350 i Continental L/TSIO-360. Śmigła: Hartzell, Mc Cauley
SAMOLOT PIPER SENECA PA-34
Piper Seneca PA-34-200: -200T
Silnikami były Lycoming IO-360 i LIO-360, a także Continental L/TSIO-360.
Śmigła: Hartzell, Mc Cauley
SAMOLOT Pa-38 112 Tomahawk
Obiekt na niebie: PA-38 112 Tomahawk
Lycoming O-235 jako elektrownie
Śmigła: Sensenich
Zespół Techniczny Serwisu Aircraft.pl jest zawsze w pełni przygotowany i łatwo dostępny do przeprowadzania planowych i nieplanowanych przeglądów, a także napraw, przeglądów i obsługi technicznej statków powietrznych, takich jak samoloty pasażerskie i śmigłowce.
Wykwalifikowana do wykonywania swojej pracy kadra zapewnia, że usługi będą wykonywane w sposób efektywny i profesjonalny, przy spełnieniu wszelkich warunków i zachowaniu standardów obsługi lotniczej w Warszawie.
To dziedzina, w której mamy zarówno doświadczenie, jak i kompetencje. Oferujemy usługi z zakresu obsługi lotniczej, które obejmują wykonywanie modyfikacji, napraw i napraw statków powietrznych i ich podzespołów z zachowaniem certyfikatu PART-145. Usługi te są świadczone klientom. Jesteśmy w stanie specjalizować się w oferowaniu szerokiej gamy usług połączonych kompleksowo ze względu na wiedzę i doświadczenie, które zdobyliśmy pracując przy remontach i naprawach statków powietrznych.
składanie modeli samolotów i śmigłowców z odpowiednich pakietów KIT.
Świadczymy rygorystyczne i wymagające usługi serwisowe, montażowe i naprawcze statków powietrznych będących własnością osób prywatnych i instytucji zlokalizowanych w Polsce i za granicą. Oprócz tego oferujemy doradztwo i pomoc w kwestiach technicznych.
JAK O TOBIE?
Obecność naszej firmy na polskim rynku sięga roku 2020, kiedy to rozpoczęliśmy tam aktywnie działalność biznesową. Nie tylko w Polsce, ale i na arenie światowej duże zainteresowanie naszymi produktami w istotny sposób wpłynęło na tempo, w jakim nasza firma rozwija swoją działalność.
Co robimy:
Konserwacja i naprawa zabytkowych samolotów, która jest gruntowna i pracochłonna, a także konserwacja i naprawa układów napędowych do samochodów klasycznych
Reparacje wyrządzone samolotom Fieseler FI 156 Storch
Ta lokalizacja odpowiada za produkcję części do silników i samolotów.
Części samolotów, które są na sprzedaż i można je kupić
Badania nieniszczące NDT PART-145 to firma świadcząca usługi i specjalizująca się w produkcji części do silników oraz komponentów lotniczych.
CARGO, KURIERZY, LOTY, LOTNISKO, MCDONNELL, MD-11, PACZKI LOTNICZE, PILOCI, PILOTOWANIE, PRACA NA LOTNISKACH, SAMOLOT, SAMOLOTY i UPS to tylko niektóre z terminów związanych z lotniskiem.
At-3R100… A ja mam Zodiaca. I też z Roaxem 912. Tylko mam wersję 120 kunia 😀 .
latanie musi byc super, zazdraszczam 🙂
Krzysztof, wyciąłeś kata z samolotu?
"świecą jakieś lampki – to już dobry znak" 🙂 🙂
15:40 przypomina mi się war thunder
podlasie jak podkarpacie tu i tu w auta dzidami rzucają XD
Szkoda że tam bf109 nie było albo spit
Do czego jest MÓZG w głowie?
6:13 A chwycił 🙂 6:40 ha ha ha ha ha Ja nie wsiadam.
Profesor w przestworzach tego jeszcze nie grali ale fajne fajne
Lotnisko wygląda na Warszawę-Babice. Jeśli tak to około 2000 Niemieckich jeńców wojennych budowało to lotnisko….
Gdyby się dało dałbym Ci 4 lapki😉
Prawie jak Himilsbach i Maklakiewicz w "Wniebowzieci" . Latacie sobie troche z kolega Proseforku?
25min slysze junaka
25:12 toż to Junak cyka w tle 🙂
Dobrze, że mgły nie było. Fajnie tak polatac
Łapka w górę za czeską saunę
Problemem na pewna są panewki, te z prawej strony się wytarły i teraz lewa jest cięższa !
he….12.12 to to jest PINDOL a nie tam jakis pindol. Poadrawiam.
Oglądając to wyobraziłem sobie Chrisa podjeżdżającego na lotnisko GPZ 900R!
PS Ciekawe ile osób kojarzy o co chodzi 😀
kupa w porty kułwa jego psia
takie ryzyko ..dla chwili fanu ?
A reczny to tam po co?
Fajny odcinek, następny w tym klimacie może z panem z kanału turbulencja? 😀
Chris jaki Top-GUN przecież w Białymstoku jak widzą samolot to ciągle wołają ŁOO…..:)
GENIALNY material – o samolocie od strony technicznej, nietuzinkowe podejscie mechanika samochodowego 🙂 moze kolejny w.. czolgu? 😉
Hahaha😂🤣😂… uśmiech na twarzy i tak nie ukrył przerażenia w oczach, gdy przejąłeś ster (wolant)🤭… ALE BRAWO TY❣️🥰👍👍👍😎
… z pewnością MEGA TURBO NITRO PRZEŻYCIE, którego Kris nie zapomnisz do końca życia❣️👍🙆🏻♂️
Od jakiej wielkości statku powietrznego7 komend typu: "Od śmigła !", " Od turbin !" , się już nie podaje ?
kurła dobrze że nie polecieliście nad podlasie… jeszcze by wrócił cały w dzidach i strzałach…
Krzysztof czy możesz zrobić jakiś materiał o audi a6 c6 2.0 tdi???