Loading…

Serwis Samolotów Warszawa

Naprawa Samolotów - Elektryk i Mechanik
Kontakt

Zobacz jak serwisuje się największe samoloty pasażerskie [Megalotnisko w Dubaju]

SUBSKRYBUJ: https://www.youtube.com/c/ngcpl?sub_confirmation=1
Dzięki „Ultimate Airport Dubai 3” nasi widzowie mają niepowtarzalną okazję, by zajrzeć we wszelkie zakamarki największego na świecie, obsługującego międzynarodowe połączenia lotniska, które jest zarazem siedzibą największych linii lotniczych na świecie „Emirates”. Nasz serial pozwala zajrzeć za kulisy i poznać niektórych z zatrudnionych na tym lotnisku 90 tysięcy pracowników, których zadaniem jest obsługa 70 milionów pasażerów podróżujących 350 tysiącami lotów rocznie, non-stop przez całą dobę.

Daty emisji i powtórek znajdziesz na stronie https://www.natgeotv.com/pl
Jeśli preferujesz oglądanie odcinków online, wejdź na stronę ncplusgo.pl lub player.pl
https://player.pl/playerplus/live/national-geo-hd,57588
Dołącz do nas na Facebooku: https://www.facebook.com/ngcpl
Oglądaj Instagram Nat Geo Wild: https://www.instagram.com/natgeowildpolska/

EP02

Pobrane z Youtube Naprawa Samolotów, Przeglądy, naprawy i remonty samolotów, Jedną z naszych najważniejszych usług są naprawy samolotów. Przeprowadzamy remonty oraz przeglądy różnego typu maszyn. Zapraszamy do naszego serwisu samolotów w Warszawie. SAMOLOT CESSNA

Samolot: Cessna 150, 152, F152 172,F172
Silniki: Lycoming O-235, O-290, O-360, O-360, O-320, Continental O-200, O-300,
Śmigło: Mc Cauley; Sensenich; Hartzel

SAMOLOT PIPER ARROW PA-28

PIPER ARROW PA-28R,RT – 201; – 201T PIPER CHEROKEE PA-28 -140; -150; -160;-180:-235 PA-28R -180/200
Silniki: Lycoming O-320, O-360,IO-360 Continental TSIO-360
Śmigło: Mc Cauley, Sensenich, Hartzell

SAMOLOT MEWA M-20

Samolot: M-20 „MEWA” Silniki: Franklin PZL-F6-350L/R: Continental L/TSIO-360 Śmigła: Hartzell, Mc Cauley

SAMOLOT PIPER SENECA PA-34

Piper Seneca PA-34-200: -200T
Silniki: Continental L/TSIO-360; Lycoming IO- 360, LIO-360
Śmigła: Hartzell, Mc Cauley

SAMOLOT Pa-38 112 Tomahawk

Samoloty: PA-38 112 Tomahawk
Silniki: Lycoming O-235
Śmigła: Sensenich

Zespół Techniczny Naprawa Samolotu.pl jest w pełnej gotowości i dyspozycyjności aby wykonać planowe jak i nieplanowe przeglądy oraz naprawy, remonty i obsługę statków powietrznych w tym śmigłowców i samolotów pasażerskich.

Wykwalifikowana karda gwarantuje wykonanie usług w sposób sprawny i profesjonalny zachowując wymagania i standardy w serwisie samolotów w Warszawie.

Posiadamy w tym zakresie doświadczenie i fachową wiedzę. Świadczymy usługi w zakresie obsługi statków powietrznych, polegające na wykonywaniu modyfikacji, remontów i napraw samolotów i ich komponentów pod certyfikatem PART-145. Doświadczenie związane z remontami i naprawami statków powietrznych pozwoliło nam wyspecjalizować się w świadczeniu szerokiej gamy usług związanych z kompleksowym:

montażem samolotów i śmigłowców z zestawów KIT.
Podejmujemy się poważnych i wymagających serwisów, remontów oraz montaży samolotów dla właścicieli prywatnych i instytucji zarówno z kraju jak i zagranicy. Prowadzimy również doradztwo techniczne oraz udzielamy wsparcia.

JAK O TOBIE?
Od 2020 nasza firma aktywnie działa na rynku polskim. Duże zainteresowanie naszymi towarami w dużej mierze wpłynęło na tempo rozwoju naszej działalności nie tylko w Polsce, ale również na arenie międzynarodowej.

Co robimy:

Kompletna i żmudna konserwacja i naprawa zabytkowych samolotów
kompleksowa naprawa układów napędowych samochodów klasycznych
Remonty samolotów Fieseler FI 156 Storch
Produkowane są tutaj komponenty do samolotów i części do silników.
Komponenty samolotów dostępne do zakupu
Badania nieniszczące NDT PART-145 to firma serwisowa specjalizująca się w produkcji podzespołów lotniczych i części silników.

31 thoughts on “Zobacz jak serwisuje się największe samoloty pasażerskie [Megalotnisko w Dubaju]

  1. Unosicie element ważący XX KG a ludzie chodzą pod nim jak chcą. Słyszeli kiedys o BHP? Jesli są prowadzone jakiekolwiek prace z suwnicą, wciągarką itd – nalezałoby przynajmniej kask ochronny ubrać. Nie wiem jak prawo w Dubaju ale u nas by to nie przeszło.

  2. A co mnie to interesuje, że to kosztuje 400 tys dolarów dziennie ??? Ja mam dolecieć cały i zdrowy na miejsce docelowe. A obowiązkiem przewoźnika jest dopełnić przeglądu i serwisu samolotu w odpowiednim czasie. Inaczej drogo będzie go to kosztować !!

Dodaj komentarz

Zadzwoń!