Loading…

Serwis Samolotów Warszawa

Naprawa Samolotów - Elektryk i Mechanik
Kontakt

(69) Handling, obsługa naziemna samolotów. LS Airport Services

#kapitandariusz #turbulencja #ls_world
Turbulencja sklep https://turbulencja.pl

Film odkrywający kulisy pracy pracowników LS Airport Services – największej w Polsce firmy handlingowej, zajmującej się obsługą naziemną samolotów, latających nimi pasażerów oraz bagaży i ładunków lotniczych.
Patronite https://patronite.pl/Turbulencja
Facebook https://www.facebook.com/tturbulencja/
Grupa zamknięta https://www.facebook.com/groups/491252114713189/
Instagram https://www.instagram.com/turbulencja_kapitandariusz/

Pobrane z Youtube Naprawa Samolotów, Przeglądy, naprawy i remonty samolotów, Jedną z naszych najważniejszych usług są naprawy samolotów. Przeprowadzamy remonty oraz przeglądy różnego typu maszyn. Zapraszamy do naszego serwisu samolotów w Warszawie. SAMOLOT CESSNA

Samolot: Cessna 150, 152, F152 172,F172
Silniki: Lycoming O-235, O-290, O-360, O-360, O-320, Continental O-200, O-300,
Śmigło: Mc Cauley; Sensenich; Hartzel

SAMOLOT PIPER ARROW PA-28

PIPER ARROW PA-28R,RT – 201; – 201T PIPER CHEROKEE PA-28 -140; -150; -160;-180:-235 PA-28R -180/200
Silniki: Lycoming O-320, O-360,IO-360 Continental TSIO-360
Śmigło: Mc Cauley, Sensenich, Hartzell

SAMOLOT MEWA M-20

Samolot: M-20 „MEWA” Silniki: Franklin PZL-F6-350L/R: Continental L/TSIO-360 Śmigła: Hartzell, Mc Cauley

SAMOLOT PIPER SENECA PA-34

Piper Seneca PA-34-200: -200T
Silniki: Continental L/TSIO-360; Lycoming IO- 360, LIO-360
Śmigła: Hartzell, Mc Cauley

SAMOLOT Pa-38 112 Tomahawk

Samoloty: PA-38 112 Tomahawk
Silniki: Lycoming O-235
Śmigła: Sensenich

Zespół Techniczny Naprawa Samolotu.pl jest w pełnej gotowości i dyspozycyjności aby wykonać planowe jak i nieplanowe przeglądy oraz naprawy, remonty i obsługę statków powietrznych w tym śmigłowców i samolotów pasażerskich.

Wykwalifikowana karda gwarantuje wykonanie usług w sposób sprawny i profesjonalny zachowując wymagania i standardy w serwisie samolotów w Warszawie.

Posiadamy w tym zakresie doświadczenie i fachową wiedzę. Świadczymy usługi w zakresie obsługi statków powietrznych, polegające na wykonywaniu modyfikacji, remontów i napraw samolotów i ich komponentów pod certyfikatem PART-145. Doświadczenie związane z remontami i naprawami statków powietrznych pozwoliło nam wyspecjalizować się w świadczeniu szerokiej gamy usług związanych z kompleksowym:

montażem samolotów i śmigłowców z zestawów KIT.
Podejmujemy się poważnych i wymagających serwisów, remontów oraz montaży samolotów dla właścicieli prywatnych i instytucji zarówno z kraju jak i zagranicy. Prowadzimy również doradztwo techniczne oraz udzielamy wsparcia.

JAK O TOBIE?
Od 2020 nasza firma aktywnie działa na rynku polskim. Duże zainteresowanie naszymi towarami w dużej mierze wpłynęło na tempo rozwoju naszej działalności nie tylko w Polsce, ale również na arenie międzynarodowej.

Co robimy:

Kompletna i żmudna konserwacja i naprawa zabytkowych samolotów
kompleksowa naprawa układów napędowych samochodów klasycznych
Remonty samolotów Fieseler FI 156 Storch
Produkowane są tutaj komponenty do samolotów i części do silników.
Komponenty samolotów dostępne do zakupu
Badania nieniszczące NDT PART-145 to firma serwisowa specjalizująca się w produkcji podzespołów lotniczych i części silników.

47 thoughts on “(69) Handling, obsługa naziemna samolotów. LS Airport Services

  1. Uwielbiam Pana filmy bo kocham lotnictwo jednak proszę zapamiętać… PODŁĄCZA a nie PODŁANCZA! ODŁĄCZA a nie ODŁANCZA… 🇵🇱 Bo jest włącznik a nie włancznik, zatem włączam a nie włanczam 😉 Pozdrawiam Pana Kapitana 😊 wysokich lotów! Dużo zdrowia i dalszej tak cennej działalności dla nas, fanów lotów i fanów Pana Kapitana! Wszystkiego dobrego!

  2. Często obserwuję przyloty i odloty samolotów na lotnisku w Poznaniu, czekając na Córkę lub żegnając Ją, gdy wraca do Holandii. Przyjeżdżam dużo wcześniej i obserwuję płytę lotniska z tarasu widokowego. I zawsze , bezzmiennie jestem pełna podziwu zarówno dla Obsługi naziemnej jak i dla Załogi samolotu. Dodam, że sama też jestem często pasażerem. Gdy widzę lądujący samolot, zawsze sobie myslę, że z pewnością Załoga nawet nie zdaje sobie sprawy z tego, że na ziemi jest ktoś, kto jest im tak bardzo wdzięczny za to, że bezpiecznie i szczęśliwie dowieźli moje Dziecko. Jednocześnie jestem pełna podziwu dla precyzji, opanowania i profesjonalizmu Pilotów. Czasami widziałam jak po locie, Pilot wychodzi z samolotu by zrobić sobie spacer dookoła samolotu, porozmawiać z Obsługą naziemną, rozprostowac nogi itd. Uśmiechnięty, wydawałoby się zrelaksowany a przed chwilą przecież miał na pokładzie tylu ludzi … to takie niesamowite! Ja uwielbiam latać, nie boję się nawet przez moment ponieważ ufam profesjonalizmowi Pilotów . Naprawdę, jesli to Pan kiedyś przeczyta, chciałabym aby Pan wiedział, że kłaniam się nisko, z wielkim szacunkiem za pracę Pana i Pana Kolegów.

  3. O fajny naturalny materiał, kiedyś to było, nie to co teraz z narzekaniem w dużym pokoju że nie chcą zatrudnić bo się nie chcemy zaszczepić bezpieczną, przebadaną szczepionką (bo chodzi o WOLNOŚĆ) xD

  4. Coś pięknego zobaczyć od podstaw jak to wszystko wygląda . Każda osoba jaka pracuje w lotnictwie wykonuję bardzo ważną pracę . I każdej z osobna należy się wielki szacunek . Takie jest moje zdanie . I takie filmy są właśnie najlepsze nie to co w telewizji . Kolorują rzeczywistość . To była czysta przyjemność obejrzeć tak szczegółowy filmik jak wygląda praca tych ludzi o których nie mówi się w telewizji dziękuje !

  5. Trochę spóźniony komentarz, ale jest.Dawno temu pracowałem w takiej instytucji gdzie woziłem Vipów samochodem. Przyjemne to było, bo tanio można było kupić flaszkę w strefie wolnocłowej. Jeździłem też po płycie lotniska.Wjeżdżałem przez wojskową bramę, dostawałem radio i śmigałem po płycie.
    Jednego czego się nauczyłem, to że nie należy podjeżdżać do samolotu nim unieruchomi silniki. Było lato, w samochodzie otwarte okna, a właśnie wylądował ogromny transportowiec, który miał na pokładzie sprzęt do obsługi wizyty ówczesnego prezydenta Stanów Zjednoczonych.Samolot gigant już kołował,a ja gamon zajechałem go od silników tylnej strony.Myślałem, że mnie wydmucha przez te otwarte okna.:)

  6. Darku, szacunek. Ogromne poświęcenie. Po tygodniach poza domem, nagrywasz materiał cały dzień, abyśmy mogli to zobaczyć. Dziękuję bardzo. Kilka dni temu odkryłem kanał, w zasadzie z polecenia. Nadrabiam straty.

  7. Daje lapke w gore. Wspanialy odcinek zobaczyc lotnisko od podszewki tj jak sie mowilo z drugiej strony. Ale nic nie zobaczylem a raczej nie bylo pokazane co do tej sekiurity odprawy. i tutaj przy okazij powiem ze wiele razy przylatywalem do warszawy i odlatywalem do usa. i nie mialem wiekszych problemow. Ale raz trafilem na wielkiego suzbiste ktory kontrolowal do przesady.a i jego przyrzad byl chyba nie skalibrowany bo jego urzadzenie dzwonilo jak bym mial jakis metal.To bylo w lato i mialem koszule z kotkim rekawem.i jego przyzond brzeczal. wie rozpilem mu koszule i pokazalem mu przeciecie chirurgiczne na klatce piersiowej po operaci serca.i napewno mialem w srodku spiete kosci klamrami. Ale mu to nie wystarczylo, wiec sie bardzo zdenerwowalem bo bylem pozno na samolot.wiec mowie jak do czlowieka czego szukasz bomby? nie wyglondam na araba tylko siwym polakiem.moja kontrola zablokowal cala kolejke.wiec mowie jak chcesz dalej szukac tej bomby to mu zdiolem spodnie przy ludziach imowie szukaj dalej.ludziska zaczeli krzyczec na niego.i zaczal mnie straszyc policia.I wkoncu mnie puscil.Zadnej wizytowki z nazwiskiem nie mial a wiec nie ma gdzje sie poskarzyc. Za takie trktowanie pasarzerow powinien byc wyrzucony z pracy. A LOT tez stracil pare dolarow bo ta linia nie latam tylko lufthansa. Dzekuje wszystkich ucziwych pracownikow z lotniska i pozdrawiam z kolorado.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!