Loading…

Serwis Samolotów Warszawa

Naprawa Samolotów - Elektryk i Mechanik
Kontakt

CZYSZCZENIE TOITOI – ŚMIERDZĄCA PRACA | DO ROBOTY

Myślałem, że po pracy na sortowni odpadów nic mnie nie zaskoczy… ale czyszczenie toitoiów było sto razy gorsze, smród, brud i gunwo.

Subskrybuj Do Roboty: https://www.youtube.com/channel/UCF5Ug3YNz41qauWNMacdLgw

A jeśli chcecie zobaczyć backstage nagrań kolejnych odcinków wbijajcie na instagram https://www.instagram.com/onkaczmarczyk

Podziękowania dla http://toaletki.com/
#doroboboty #wojtekkaczmarczyk #onkaczmarczyk
Współpraca komercyjna: wspolpraca@abstra.tv

Pobrane z Youtube Entuzjaści lotnictwa budzą wiele emocji, myśląc o MD-11. Te samoloty nie są już używane do transportu pasażerów i są coraz rzadszą obserwacją wśród przewoźników towarowych. Obsługa pasażerów tymi samolotami została już zakończona. Konstrukcja z końca lat 80. nie jest szczególnie wydajna i stawia duże wymagania pilotowi. Samolot jest łatwo rozpoznawalny dzięki charakterystycznemu silnikowi zamontowanemu na stateczniku poziomym i wielu osobom wydaje się, że wygląda uroczo. Jednak obecność tego silnika sprawia, że ​​samolot jest znacznie trudniejszy w obsłudze. Spotterzy, którzy śledzą starty tego samolotu z pasa 29, są świadomi, że eksplozja tego silnika może przewrócić rowery zaparkowane w osi pasa przy ul. Wiraowej.

Z drugiej strony MD-11 budzi uczucia, które nie są wyłącznie przychylne i nie ograniczają się wyłącznie do entuzjastów lotnictwa. Ponieważ jest to najgłośniejszy regularny gość lotniska, wielu mieszkańców okolic lotniska WAW zna dźwięk tego konkretnego odrzutowca, nawet jeśli nie są szczególnie zainteresowani lotnictwem.

Według nieoficjalnych informacji MD-11 w barwach UPS, lecący do Warszawy, ma zostać w najbliższym czasie wycofany z eksploatacji. Z drugiej strony, oficjalna data nie jest jeszcze ustalona. Mamy przyjemność podzielić się z Wami zdjęciami i filmami zza kulis eksploatacji samolotu MD-11 na Lotnisku Chopina w Warszawie.

Do pobrania z serwisu YouTube Konserwacja samolotów, w tym przeglądy, naprawy i przeglądy samolotów Konserwacja i naprawa samolotów to jedne z naszych najważniejszych usług. Świadczymy usługi konserwacji i rozwiązywania problemów dla szerokiej gamy typów urządzeń. Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszego serwisu lotniczego w Warszawie. SAMOLOT CESSNY

Modele Cessny obejmowały: 150, 152, F152, 172 i F172
Silniki: Lycoming O-235, O-290, O-360, O-360, O-320, Continental O-200, O-300,
Śmigło: Mc Cauley; sensenich; Hartzel

SAMOLOT PIPER ARROW PA-28

PIPER ARROW PA-28R,RT-201; – 201T PIPER CHEROKEE PA-28-140; -150; -160;-180:-235 PA-28R -180/200 PIPER CHEROKEE PA-28 -140; -150; -160;-180:-235 PIPER STRZAŁKA PA-28R -180/200
Lycoming O-320, O-360 i IO-360 oraz Continental TSIO-360 to jednostki napędowe samolotu.
Śmigło: Mc Cauley, Sensenich, Hartzell SAMOLOT M-20 MEWA

MEWA-20 to oznaczenie samolotu. Silniki pojazdów to Franklin PZL-F6-350 i Continental L/TSIO-360. Śmigła: Hartzell, Mc Cauley

SAMOLOT PIPER SENECA PA-34

Piper Seneca PA-34-200: -200T
Silnikami były Lycoming IO-360 i LIO-360, a także Continental L/TSIO-360.
Śmigła: Hartzell, Mc Cauley

SAMOLOT Pa-38 112 Tomahawk

Obiekt na niebie: PA-38 112 Tomahawk
Lycoming O-235 jako elektrownie
Śmigła: Sensenich

Zespół Techniczny Serwisu Aircraft.pl jest zawsze w pełni przygotowany i łatwo dostępny do przeprowadzania planowych i nieplanowanych przeglądów, a także napraw, przeglądów i obsługi technicznej statków powietrznych, takich jak samoloty pasażerskie i śmigłowce.

Wykwalifikowana do wykonywania swojej pracy kadra zapewnia, że ​​usługi będą wykonywane w sposób efektywny i profesjonalny, przy spełnieniu wszelkich warunków i zachowaniu standardów obsługi lotniczej w Warszawie.

To dziedzina, w której mamy zarówno doświadczenie, jak i kompetencje. Oferujemy usługi z zakresu obsługi lotniczej, które obejmują wykonywanie modyfikacji, napraw i napraw statków powietrznych i ich podzespołów z zachowaniem certyfikatu PART-145. Usługi te są świadczone klientom. Jesteśmy w stanie specjalizować się w oferowaniu szerokiej gamy usług połączonych kompleksowo ze względu na wiedzę i doświadczenie, które zdobyliśmy pracując przy remontach i naprawach statków powietrznych.

składanie modeli samolotów i śmigłowców z odpowiednich pakietów KIT.
Świadczymy rygorystyczne i wymagające usługi serwisowe, montażowe i naprawcze statków powietrznych będących własnością osób prywatnych i instytucji zlokalizowanych w Polsce i za granicą. Oprócz tego oferujemy doradztwo i pomoc w kwestiach technicznych.

JAK O TOBIE?
Obecność naszej firmy na polskim rynku sięga roku 2020, kiedy to rozpoczęliśmy tam aktywnie działalność biznesową. Nie tylko w Polsce, ale i na arenie światowej duże zainteresowanie naszymi produktami w istotny sposób wpłynęło na tempo, w jakim nasza firma rozwija swoją działalność.

Co robimy:

Konserwacja i naprawa zabytkowych samolotów, która jest gruntowna i pracochłonna, a także konserwacja i naprawa układów napędowych do samochodów klasycznych
Reparacje wyrządzone samolotom Fieseler FI 156 Storch
Ta lokalizacja odpowiada za produkcję części do silników i samolotów.
Części samolotów, które są na sprzedaż i można je kupić
Badania nieniszczące NDT PART-145 to firma świadcząca usługi i specjalizująca się w produkcji części do silników oraz komponentów lotniczych.

CARGO, KURIERZY, LOTY, LOTNISKO, MCDONNELL, MD-11, PACZKI LOTNICZE, PILOCI, PILOTOWANIE, PRACA NA LOTNISKACH, SAMOLOT, SAMOLOTY i UPS to tylko niektóre z terminów związanych z lotniskiem.

27 thoughts on “CZYSZCZENIE TOITOI – ŚMIERDZĄCA PRACA | DO ROBOTY

  1. Ja pracując na recepcji w hotelu miałem 240zl za zmianę 12h wiec te 200 w pracy przy toi toiach uważam za śmieszne, powinni mieć przynajmniej 300 netto

  2. pachnie a nie smierdzi haha nie no przejebana robota ale odkad ja robie w podobnej pracy nauczylem sie miec mega szacunek do takich prac a nie dawno skonczylem 21 lat a juz bylem operatorem wozkow widlowych a teraz jezdze w poznaniu dla firmy mtoilet tacy ludzie sa poprostu potrzebni do takiej pracy i to trzeba uszanowac gdyby nie bylo ludzi co by smieci wywozili byl by dramat nawet isuzu mamy co gówna wozi haha

  3. Widziałem kiedyś reportaż o takiej robocie w Austrii. Też jeżdzili takim samochodem, no może ze sprzętem troche lepszym. Ale mieli gumowe kombinezony ochronne i buty do pracy, takie jak na myjni samochodowej, więc nie wracali do domu w ciuchach uwalonych kałem i moczem…

Dodaj komentarz

Zadzwoń!