
Dramatyczny powrót z wakacji. Awaryjne lądowanie polskiego samolotu w Etiopii
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Dramatyczny powrót z wakacji w Kenii polskich turystów. W samolocie z Mombasy do Warszawy doszło do awarii silnika. Maszyna musiała awaryjnie lądować w Etiopii. Pasażerowie przeżyli horror zwłaszcza ze już przy starcie pojawił się dym. Turystów zapewniono, że problem rozwiązano… w powietrzu okazało się ze niestety tak nie jest. Andrzej Wyrwinski
Więcej informacji na: http://www.polsatnews.pl/
Polub nasz profil na Facebooku:
https://www.facebook.com/polsatnewspl
Polub nasz profil na Instagramie:
https://www.instagram.com/polsatnews.pl/
Polub nasz profil na Twitterze:
https://twitter.com/PolsatNewsPL
Pobrane z Youtube Naprawa Samolotów, Przeglądy, naprawy i remonty samolotów, Jedną z naszych najważniejszych usług są naprawy samolotów. Przeprowadzamy remonty oraz przeglądy różnego typu maszyn. Zapraszamy do naszego serwisu samolotów w Warszawie. SAMOLOT CESSNA
Samolot: Cessna 150, 152, F152 172,F172
Silniki: Lycoming O-235, O-290, O-360, O-360, O-320, Continental O-200, O-300,
Śmigło: Mc Cauley; Sensenich; Hartzel
SAMOLOT PIPER ARROW PA-28
PIPER ARROW PA-28R,RT – 201; – 201T PIPER CHEROKEE PA-28 -140; -150; -160;-180:-235 PA-28R -180/200
Silniki: Lycoming O-320, O-360,IO-360 Continental TSIO-360
Śmigło: Mc Cauley, Sensenich, Hartzell
SAMOLOT MEWA M-20
Samolot: M-20 „MEWA” Silniki: Franklin PZL-F6-350L/R: Continental L/TSIO-360 Śmigła: Hartzell, Mc Cauley
SAMOLOT PIPER SENECA PA-34
Piper Seneca PA-34-200: -200T
Silniki: Continental L/TSIO-360; Lycoming IO- 360, LIO-360
Śmigła: Hartzell, Mc Cauley
SAMOLOT Pa-38 112 Tomahawk
Samoloty: PA-38 112 Tomahawk
Silniki: Lycoming O-235
Śmigła: Sensenich
Zespół Techniczny Naprawa Samolotu.pl jest w pełnej gotowości i dyspozycyjności aby wykonać planowe jak i nieplanowe przeglądy oraz naprawy, remonty i obsługę statków powietrznych w tym śmigłowców i samolotów pasażerskich.
Wykwalifikowana karda gwarantuje wykonanie usług w sposób sprawny i profesjonalny zachowując wymagania i standardy w serwisie samolotów w Warszawie.
Posiadamy w tym zakresie doświadczenie i fachową wiedzę. Świadczymy usługi w zakresie obsługi statków powietrznych, polegające na wykonywaniu modyfikacji, remontów i napraw samolotów i ich komponentów pod certyfikatem PART-145. Doświadczenie związane z remontami i naprawami statków powietrznych pozwoliło nam wyspecjalizować się w świadczeniu szerokiej gamy usług związanych z kompleksowym:
montażem samolotów i śmigłowców z zestawów KIT.
Podejmujemy się poważnych i wymagających serwisów, remontów oraz montaży samolotów dla właścicieli prywatnych i instytucji zarówno z kraju jak i zagranicy. Prowadzimy również doradztwo techniczne oraz udzielamy wsparcia.
JAK O TOBIE?
Od 2020 nasza firma aktywnie działa na rynku polskim. Duże zainteresowanie naszymi towarami w dużej mierze wpłynęło na tempo rozwoju naszej działalności nie tylko w Polsce, ale również na arenie międzynarodowej.
Co robimy:
Kompletna i żmudna konserwacja i naprawa zabytkowych samolotów
kompleksowa naprawa układów napędowych samochodów klasycznych
Remonty samolotów Fieseler FI 156 Storch
Produkowane są tutaj komponenty do samolotów i części do silników.
Komponenty samolotów dostępne do zakupu
Badania nieniszczące NDT PART-145 to firma serwisowa specjalizująca się w produkcji podzespołów lotniczych i części silników.
Wjechalbym do kokpitu i tego dzieciola co szantazowal wychlastalbym
żebyś się nie posrała 🙂 od tego był drugi motor żeby dolecieć. było mocniej za rękę trzymać męża 😀 zapewne by pomógł 🙂
Uwielbiam te wywiady z uczestnikami takich sytuacji…
Enter air i Lot to najdroższe i najgorsze linie lotnicze
1:00 Jakiego Statku?! Jakiego statku ?! Samolotu pacanie
Ja tam w linii enter air nie czuje się bezpiecznie (mówię to jako osoba, która boi się latać), wiem że ich maszyny są już leciwe co zresztą widać i czuć wchodząc na pokład. Wiem, że skoro latają to są bezpieczne ale ja po prostu nie czuje tego komfortu. Jest to dla mnie na tyle ważne, że nie latam na wycieczki, które oferują na przelot entera. Zdecydowanie lepiej się czuje ogólnie w airbusie więc staram się organizować wycieczki na własną rękę głównie wizzem. Jakbym miała poleciec na wycieczkę z biura gdzie prawdopodobnie leciałby boeing to wybrałabym chyba taką gdzie lot jest ryanairem lub lotem.
Głupota kapitana i pracowników
Leciałem enter air,bardzo piękny samolot,lot wspaniały,leciutkie lądowanie
Tzn co w tej sytuacji bylo dramatycznego?!Chyba sam naglowek,material zrobiony pod publike i dla ogladalnosci ech ta telewizja🙄
Polecam obejrzeć film "turbulencji " tam wypowiada sie prawdziwy doświadczony pilot, a nie jakaś bardzo miła pani co sie "bardzo" zna na samolotach. 😀
Kojarzy ktoś rejestracje tego samolotu?
Europa-najlepszy cel urlopow.
Jeszcze dzisiaj poleci 🤔😅
Enter air to szroty ponad 30letnie
W bagażu pojawił się dym z powodu akumulatora, który nie może znaleźć się w luku bagażowym. A gadanie, że bez bagażu ludzie nie chcą lecieć jest idiotyczne ponieważ tu chodzi o ich bezpieczeństwo, gdyż w luku został aktywowany system przeciwpożarowy, który działa jednorazowo więc nie ma możliwości zabrania bagażu ponownie a samolot po takim zdarzeniu jest w pełni sprawny. Dodatkowo samolot bez problemu może lądować z jednym silnikiem i od linii zależy czy będzie to miało otoczkę lądowania awaryjnego. Niektóre linie podchodzą do takiego zdarzenie jak do normlanego lądowania.
jaks przyglupawa farbowana blondyna namietnie nawija
Normiki które nagle stały się wielkimi lotniczymi ekspertami a pewnie nawet nie umieją rozróżnić Embraera Erj-135 od Mitsubishi Mrj-200
Polskie linnie lotnicze haaahaaa samolot sprawny super pan pilot
wakacje w Kenii ? chyba mają pieniążki 🙂
Dlatego nie latam
Taki dramat jak i dramatyczne dane covid
W rzeczywistości byliśmy rażąco źle traktowani jako NIEwolnicy, zanim zaczęło się oszustwo COVID i nie zdawaliśmy sobie z tego sprawy.
Ale teraz wszyscy mogą to zobaczyć, Z WYJĄTKIEM owiec po praniu mózgu, które uważają, że największym problemem w ich życiu jesteśmy my!
"Tym bardziej, ze mieliśmy świadomość, ze ten samolot nie jest sprawny" Mówi dziewczyna, która zapewne nie ma żadnego pojęcia o samolocie zreszta jak pewnie wszyscy na pokładzie 😀
Więcej sensacji niż niebezpieczeństwa. Wszystkie systemy są zdublowane i ten typ z samolotu z 2 silnikami może lecieć na 1. Pilot postępował według procedur i dobrze się zachował. Ciekawe jak by się zachowali krytycy w tej sytuacji?? Samolot jak był sprawdzany 3 godziny to został dobrze sprawdzony. Sytuacje nie były ze sobą powiązane bo by nie było różnicy ok. 2h pomiędzy pożarem i wystartowaniem z Mombasu do Lądowania awaryjnego w Adis Haba. Pilot nie ma mocy przewidywania nagłych sytuacji. Każda część w samolocie ma swoją żywotność. Samolot nie jest prosto z salonu tylko ma swoje lata i części mogą się zepsuć ale nie muszą. Przed lotem każdy samolot jest wielokrotnie sprawdzany oraz co rok podanny serwisowi. Piloci mają wszelkiej jakości szkolenia dot. Awaryjnych sytuacji w locie i poddawane są na testach w specjalnych symulatorach. Takie symulatory są dostępne w polsce ale jest ich w Polsce ok. 5. Pożar w luku bagażowym mógł się wziąć z jednego bagażu który mógł dojść do samozapłonu. Krytycy nawet nie wiecie ile wtedy Kapitan musi obliczyć zasymulować oraz postępować z procedurami w głowie w ciągu max 15 min. Czekam na odpowiedzi śmałków którzy myślą że wiedzą więcej o lotnictwie niż Piloci.
te samoloty od dawna nazywa sie latajace trumny
Każdy kto wsiada do samolotu powinien wiedzieć że ma szansę spaść w najbardziej nieoczekiwanym momencie. Patrz pilot samobójca * 2 w czasie ostatnich pięciu lat. Nie wspominam o 11 września.
Enter air hehehe to kolejny nikos jakies linie lotnicze zalozyl???
W domu trzeba siedziec, a nie po mombasach latac
A piloci mówią: nie pakować żadnego rodzaju akumulatorków i baterii itp. do bagażu który będzie w luku bagażowym. Można gadać. Samolot z jednym silnikiem może lądować bez problemu. Od procedur danej linii lotniczej zależy, czy lądowanie z jednym silnikiem jest traktowane jako awaryjne czy nie. Większość lądowań z jednym silnikiem jest traktowane jako normalne lądowanie. Piloci informacje o stanie samolotu dostają od mechaników . Jeśli mechanik powiedział pilotom, że jest ok, to piloci uznają to za pewnik i nie mają podstaw do negowania takiej decyzji. Najważniejsze. Samoloty są tak konstruowane, żeby mogły latać do końca świata i jeden dzień dłużej. P.S. Taka myśl mnie jeszcze naszła, że trzeba być niespełna rozumu, żeby lecieć 737 800 z międzylądowaniem. Krótka trasa owszem, długa z międzylądowaniem nigdy.
Kapitan ,,statku''… ciekawe 🙂
Niestety pani pasażerka nie ma pojęcia o czym mówi, samolot z jednym działającym silnikiem to nadal samolot sprawny i normalne lądowanie, tyle, że nie jest wskazane lecieć na jednym przez pół Europy.
Jaki dramatyczny powrót i horror? Żaden dym nie pojawił się przy starcie tylko przed startem i to z bagażu jednego z pasażerów a problemy z silnikiem nie miały nic wspólnego z dymem, załoga samolotu bezpiecznie sprowadziła maszynę na ziemie nikomu nic się nie stało. Takie sytuacje zdarzają się w każdych liniach lotniczych no ale polski turysta tego nie zrozumie a pilot tego samolotu powinien każdemu polakowi oddzielnie całą sytuację wytłumaczyć i darować 5 tysięcy euro odszkodowania za straty moralne. Pilot jest od tego żeby bezpiecznie latać a nie tłumaczyć się pasażerom. A gdzie podziękowania dla załogi bo nie widzę?
Diagnoza wpier.iczyć kapitanowi a potem wezwać policje aby dyletanta wyprowadzili z dala od samolotów.
Na biednych nie trafiło.
Media jak to media, wrzuciły zdjęcia z dymem obok kadłuba podpisując "AWARYJNE LĄDOWANIE POLSKIEGO SAMOLOTU W ETIOPII"
reg. SP-ENG
Prawda jest z lekka inna. Owszem do lekkiego pożaru doszło, ale to jeszcze w Mombasie jak się bagaż zahajcował. Oczywiście zapewne nikt w rejestrowanym nie miał urządzeń elektronicznych jak i rzeczy łatwopalnych. Nigdy nie wątpiłem w dokładność, odpowiedzialność i prawdomówność polaków!
Podobno także, niektórzy kłócili się że samolot nie może lecieć co doprowadziło do lekkiej awantury. W tym kraju każdy jest ekspertem od katastrof lotniczych, piłki nożnej i polityki.
Co do lądowania awaryjnego.
Podczas lotu do Hurghady, Nad Etiopią na FL360 wystąpiły problemy z silnikiem*, które zgodnie z procedurą 7.2 w QRH B737 zmusiły załogę do wyłączenia silnika i lądowania ASAP (Na najbliższym możliwym lotnisku będącym w stanie przyjąć samolot), padło na Addis Abebę.
Nie każdy jest pewną czeską linią lotniczą i ciągnie na jednym silniku pół Europy.
Załoga postąpiła zgodnie z wszystkimi procedurami, a usterki są ze sobą nie powiązane. Taki pech!
* – N1 pozostawało stałe pomimo zmiany położenia przepustnicy, a EGT przekroczyło limit.
Pozdrawiam wszystkich i miłego tygodnia.
Jeżeli wysłali drugi samolot po pasażerów, tzn ze ten pierwszy nie powinien się ruszyć z lotniska. Więc były z nim problemy. Pilot nie zdał egzaminu o bezpieczeństwo pasażerów i powinno mu się zabrać licencję pilota.
I co polecial wylondowal
Co za ludzie
Kupcie sobie rower
Powiem szczerze to samolot nie autobus
Ludzi pojmijcie to
Jeny ta babka się wypowiada jak typowy laik… Dym pochodził prawdopodobnie z systemów gasniczych w luku bagażowym. Według procedur bagaż pozostał na lotnisku, a samolot poleciał. A awaria silnika nie ma żadnego związku z dymem w luku bagażowym. Dla niezaznajomionych: samolot po awarii jednego silnika nadal może lecieć tylko na tym drugim. Wszystkie systemy w samolocie są zdublowane. Pilotów też jest dwóch. Swoją drogą piloci powinni bardziej szczegółowo tłumaczyć pewne sprawy pasażerom. Napewno bardziej by ich to uspokoiło niż tylko suche polecenia
To kobieta bardzo nie profesjonalne uśmiechem mówił….☺️☺️