Loading…

Serwis Samolot贸w Warszawa

Naprawa Samolot贸w - Elektryk i Mechanik
Kontakt

We Try to Repair Two Crashed Gliders – Our Twin Project

Posiadamy 10 mobilnych mechanik贸w w Warszawie
+ Sie膰 Warsztat贸w Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zaj臋te dzwo艅 dalej! 猬囷笍

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



馃嚞馃嚙 We bought two and a half destroyed gliders and are now trying to fix them. One had to make an emergency landing in the water after take-off (XNZ) and the other aircraft had an accident during the landing (XOJ). In this video we show you repairs of the rudder, tailplane and fuselage of the XOJ.

Akaflieg Karlsruhe is a German student club, that designs and builds sailplanes. With our newest project, the AK-X, we aim to rejuvenate the flying wing concept. It promises to be much more efficient than comparable gliders.

Catch up on our progress leading up to this video: https://www.youtube.com/watch?v=znCPMWfhATc

Learn more: akaflieg-karlsruhe.de

—–

馃嚛馃嚜 Wir haben zweieinhalb kaputte Segelflugzeuge gekauft und versuchen nun diese zu reparieren. Eines musste nach dem Start im Wasser notlanden (XNZ) und das andere Flugzeug verunfallte bei einer Drehlandung (XOJ). In diesem Video zeigen wir euch Reparaturen am Seitenruder, dem H枚henleitwerk und dem Rumpf des XOJs.

Die Akaflieg Karlsruhe ist eine Hochschulgruppe am Karlsruher Institut f眉r Technologie. Mit unserem neuesten Projekt, der AK-X, wollen wir die Idee des Nurf眉glers wieder aufleben lassen. Wir erhoffen uns eine deutlich gesteigerte Effizienz durch dieses Design.

Um mehr 眉ber die AK-X zu erfahren, schaut unser Video an, dass von der Geschichte und dem aktuellen Stand der AK-X erz盲hlt: https://www.youtube.com/watch?v=znCPMWfhATc

Lust mitzumachen? Wir treffen uns jeden Donnerstag um 20 Uhr auf dem KIT Campus West im Geb盲ude 06.32.

—–

00:00 Intro
00:31 Twin XNZ
01:46 Twin XOJ
02:31 XOJ – Rudder/ Seitenruder
03:40 XOJ – Elevator/ H枚henleitwerk
05:30 XOJ – Cockpit & Controls/ Cockpit & Steuerung
07:15 XOJ – Fuselage Tube/ Rumpfr枚hre
09:27 Outro

Pobrane z Youtube Entuzja艣ci lotnictwa budz膮 wiele emocji, my艣l膮c o MD-11. Te samoloty nie s膮 ju偶 u偶ywane do transportu pasa偶er贸w i s膮 coraz rzadsz膮 obserwacj膮 w艣r贸d przewo藕nik贸w towarowych. Obs艂uga pasa偶er贸w tymi samolotami zosta艂a ju偶 zako艅czona. Konstrukcja z ko艅ca lat 80. nie jest szczeg贸lnie wydajna i stawia du偶e wymagania pilotowi. Samolot jest 艂atwo rozpoznawalny dzi臋ki charakterystycznemu silnikowi zamontowanemu na stateczniku poziomym i wielu osobom wydaje si臋, 偶e wygl膮da uroczo. Jednak obecno艣膰 tego silnika sprawia, 偶e 鈥嬧媠amolot jest znacznie trudniejszy w obs艂udze. Spotterzy, kt贸rzy 艣ledz膮 starty tego samolotu z pasa 29, s膮 艣wiadomi, 偶e eksplozja tego silnika mo偶e przewr贸ci膰 rowery zaparkowane w osi pasa przy ul. Wiraowej.

Z drugiej strony MD-11 budzi uczucia, kt贸re nie s膮 wy艂膮cznie przychylne i nie ograniczaj膮 si臋 wy艂膮cznie do entuzjast贸w lotnictwa. Poniewa偶 jest to najg艂o艣niejszy regularny go艣膰 lotniska, wielu mieszka艅c贸w okolic lotniska WAW zna d藕wi臋k tego konkretnego odrzutowca, nawet je艣li nie s膮 szczeg贸lnie zainteresowani lotnictwem.

Wed艂ug nieoficjalnych informacji MD-11 w barwach UPS, lec膮cy do Warszawy, ma zosta膰 w najbli偶szym czasie wycofany z eksploatacji. Z drugiej strony, oficjalna data nie jest jeszcze ustalona. Mamy przyjemno艣膰 podzieli膰 si臋 z Wami zdj臋ciami i filmami zza kulis eksploatacji samolotu MD-11 na Lotnisku Chopina w Warszawie.

Do pobrania z serwisu YouTube Konserwacja samolot贸w, w tym przegl膮dy, naprawy i przegl膮dy samolot贸w Konserwacja i naprawa samolot贸w to jedne z naszych najwa偶niejszych us艂ug. 艢wiadczymy us艂ugi konserwacji i rozwi膮zywania problem贸w dla szerokiej gamy typ贸w urz膮dze艅. Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszego serwisu lotniczego w Warszawie. SAMOLOT CESSNY

Modele Cessny obejmowa艂y: 150, 152, F152, 172 i F172
Silniki: Lycoming O-235, O-290, O-360, O-360, O-320, Continental O-200, O-300,
艢mig艂o: Mc Cauley; sensenich; Hartzel

SAMOLOT PIPER ARROW PA-28

PIPER ARROW PA-28R,RT-201; 鈥 201T PIPER CHEROKEE PA-28-140; -150; -160;-180:-235 PA-28R -180/200 PIPER CHEROKEE PA-28 -140; -150; -160;-180:-235 PIPER STRZA艁KA PA-28R -180/200
Lycoming O-320, O-360 i IO-360 oraz Continental TSIO-360 to jednostki nap臋dowe samolotu.
艢mig艂o: Mc Cauley, Sensenich, Hartzell SAMOLOT M-20 MEWA

MEWA-20 to oznaczenie samolotu. Silniki pojazd贸w to Franklin PZL-F6-350 i Continental L/TSIO-360. 艢mig艂a: Hartzell, Mc Cauley

SAMOLOT PIPER SENECA PA-34

Piper Seneca PA-34-200: -200T
Silnikami by艂y Lycoming IO-360 i LIO-360, a tak偶e Continental L/TSIO-360.
艢mig艂a: Hartzell, Mc Cauley

SAMOLOT Pa-38 112 Tomahawk

Obiekt na niebie: PA-38 112 Tomahawk
Lycoming O-235 jako elektrownie
艢mig艂a: Sensenich

Zesp贸艂 Techniczny Serwisu Aircraft.pl jest zawsze w pe艂ni przygotowany i 艂atwo dost臋pny do przeprowadzania planowych i nieplanowanych przegl膮d贸w, a tak偶e napraw, przegl膮d贸w i obs艂ugi technicznej statk贸w powietrznych, takich jak samoloty pasa偶erskie i 艣mig艂owce.

Wykwalifikowana do wykonywania swojej pracy kadra zapewnia, 偶e 鈥嬧媢s艂ugi b臋d膮 wykonywane w spos贸b efektywny i profesjonalny, przy spe艂nieniu wszelkich warunk贸w i zachowaniu standard贸w obs艂ugi lotniczej w Warszawie.

To dziedzina, w kt贸rej mamy zar贸wno do艣wiadczenie, jak i kompetencje. Oferujemy us艂ugi z zakresu obs艂ugi lotniczej, kt贸re obejmuj膮 wykonywanie modyfikacji, napraw i napraw statk贸w powietrznych i ich podzespo艂贸w z zachowaniem certyfikatu PART-145. Us艂ugi te s膮 艣wiadczone klientom. Jeste艣my w stanie specjalizowa膰 si臋 w oferowaniu szerokiej gamy us艂ug po艂膮czonych kompleksowo ze wzgl臋du na wiedz臋 i do艣wiadczenie, kt贸re zdobyli艣my pracuj膮c przy remontach i naprawach statk贸w powietrznych.

sk艂adanie modeli samolot贸w i 艣mig艂owc贸w z odpowiednich pakiet贸w KIT.
艢wiadczymy rygorystyczne i wymagaj膮ce us艂ugi serwisowe, monta偶owe i naprawcze statk贸w powietrznych b臋d膮cych w艂asno艣ci膮 os贸b prywatnych i instytucji zlokalizowanych w Polsce i za granic膮. Opr贸cz tego oferujemy doradztwo i pomoc w kwestiach technicznych.

JAK O TOBIE?
Obecno艣膰 naszej firmy na polskim rynku si臋ga roku 2020, kiedy to rozpocz臋li艣my tam aktywnie dzia艂alno艣膰 biznesow膮. Nie tylko w Polsce, ale i na arenie 艣wiatowej du偶e zainteresowanie naszymi produktami w istotny spos贸b wp艂yn臋艂o na tempo, w jakim nasza firma rozwija swoj膮 dzia艂alno艣膰.

Co robimy:

Konserwacja i naprawa zabytkowych samolot贸w, kt贸ra jest gruntowna i pracoch艂onna, a tak偶e konserwacja i naprawa uk艂ad贸w nap臋dowych do samochod贸w klasycznych
Reparacje wyrz膮dzone samolotom Fieseler FI 156 Storch
Ta lokalizacja odpowiada za produkcj臋 cz臋艣ci do silnik贸w i samolot贸w.
Cz臋艣ci samolot贸w, kt贸re s膮 na sprzeda偶 i mo偶na je kupi膰
Badania nieniszcz膮ce NDT PART-145 to firma 艣wiadcz膮ca us艂ugi i specjalizuj膮ca si臋 w produkcji cz臋艣ci do silnik贸w oraz komponent贸w lotniczych.

CARGO, KURIERZY, LOTY, LOTNISKO, MCDONNELL, MD-11, PACZKI LOTNICZE, PILOCI, PILOTOWANIE, PRACA NA LOTNISKACH, SAMOLOT, SAMOLOTY i UPS to tylko niekt贸re z termin贸w zwi膮zanych z lotniskiem.

Posiadamy 10 mobilnych mechanik贸w w Warszawie
+ Sie膰 Warsztat贸w Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zaj臋te dzwo艅 dalej! 猬囷笍

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

17 thoughts on “We Try to Repair Two Crashed Gliders – Our Twin Project

  1. Tolles Video. So aufwendige Reparaturen an GFK-Flgzg habe ich noch nicht durchgef眉hrt.
    Wir hatten meist Sch盲den an Holzflugzeugen. Eine abgerissene Rumpfr枚hre einer K-6e wurde mit unendlich viel Sch盲ftungsarbeit und ausreichend Aerodux wieder hergestellt. Flog hinterher sogar geradeaus !
    LG

  2. Danke f眉r das interessante Video, das zeigt, wie schwierig aber auch wie interessant die Reparatur von Flugzeugen aus GFK sind. Interessant ist dabei auch zu sehen, wie derartige Reparaturen fachgerecht ausgef眉hrt werden. Vielleicht k枚nnt Ihr in sp盲teren Videos noch genauer auf die Pr眉fmethoden f眉r Wei脽br眉che und die detaillierten Schritte der Reparatur (Sch盲ftungen schleifen, …) eingehen. DANKE!

  3. How did you conclude that it's better to repair the XOJ rather than find another Twin? Is the cost and effort worth it? Also, how do you manage to work on all of this AND on the AK-X simultaneously (I guess that you have huge worskshops and a huge team)?

  4. Vielen Dank f眉r wieder ein sch枚nes Video von euch!
    Vielleicht noch zwei Tipps:
    Damit der Ton gleichm盲脽iger wird, den Sprechern ein Mikrofon anstecken.
    Ein ca.-Preis und die Arbeitsstunden f眉r so eine Reparatur w盲ren auch interessant.
    So ein Segler ist ja nicht gerade ein Schn盲ppchen und die gro脽e Reparatur ist zwar machbar, aber eben die Kosten und die reine Arbeitszeit daf眉r, w眉rden sicher nicht nur mich interessieren.
    Muss das Flugzeug nach der Reparatur nochmal neu abgenommen und genehmigt werden?

Dodaj komentarz

Zadzwo艅!