Loading…

Serwis Samolotów Warszawa

Naprawa Samolotów - Elektryk i Mechanik
Kontakt

We Try to Repair Two Crashed Gliders – Our Twin Project



🇬🇧 We bought two and a half destroyed gliders and are now trying to fix them. One had to make an emergency landing in the water after take-off (XNZ) and the other aircraft had an accident during the landing (XOJ). In this video we show you repairs of the rudder, tailplane and fuselage of the XOJ.

Akaflieg Karlsruhe is a German student club, that designs and builds sailplanes. With our newest project, the AK-X, we aim to rejuvenate the flying wing concept. It promises to be much more efficient than comparable gliders.

Catch up on our progress leading up to this video: https://www.youtube.com/watch?v=znCPMWfhATc

Learn more: akaflieg-karlsruhe.de

—–

🇩🇪 Wir haben zweieinhalb kaputte Segelflugzeuge gekauft und versuchen nun diese zu reparieren. Eines musste nach dem Start im Wasser notlanden (XNZ) und das andere Flugzeug verunfallte bei einer Drehlandung (XOJ). In diesem Video zeigen wir euch Reparaturen am Seitenruder, dem Höhenleitwerk und dem Rumpf des XOJs.

Die Akaflieg Karlsruhe ist eine Hochschulgruppe am Karlsruher Institut für Technologie. Mit unserem neuesten Projekt, der AK-X, wollen wir die Idee des Nurfüglers wieder aufleben lassen. Wir erhoffen uns eine deutlich gesteigerte Effizienz durch dieses Design.

Um mehr über die AK-X zu erfahren, schaut unser Video an, dass von der Geschichte und dem aktuellen Stand der AK-X erzählt: https://www.youtube.com/watch?v=znCPMWfhATc

Lust mitzumachen? Wir treffen uns jeden Donnerstag um 20 Uhr auf dem KIT Campus West im Gebäude 06.32.

—–

00:00 Intro
00:31 Twin XNZ
01:46 Twin XOJ
02:31 XOJ – Rudder/ Seitenruder
03:40 XOJ – Elevator/ Höhenleitwerk
05:30 XOJ – Cockpit & Controls/ Cockpit & Steuerung
07:15 XOJ – Fuselage Tube/ Rumpfröhre
09:27 Outro

Pobrane z Youtube Entuzjaści lotnictwa budzą wiele emocji, myśląc o MD-11. Te samoloty nie są już używane do transportu pasażerów i są coraz rzadszą obserwacją wśród przewoźników towarowych. Obsługa pasażerów tymi samolotami została już zakończona. Konstrukcja z końca lat 80. nie jest szczególnie wydajna i stawia duże wymagania pilotowi. Samolot jest łatwo rozpoznawalny dzięki charakterystycznemu silnikowi zamontowanemu na stateczniku poziomym i wielu osobom wydaje się, że wygląda uroczo. Jednak obecność tego silnika sprawia, że ​​samolot jest znacznie trudniejszy w obsłudze. Spotterzy, którzy śledzą starty tego samolotu z pasa 29, są świadomi, że eksplozja tego silnika może przewrócić rowery zaparkowane w osi pasa przy ul. Wiraowej.

Z drugiej strony MD-11 budzi uczucia, które nie są wyłącznie przychylne i nie ograniczają się wyłącznie do entuzjastów lotnictwa. Ponieważ jest to najgłośniejszy regularny gość lotniska, wielu mieszkańców okolic lotniska WAW zna dźwięk tego konkretnego odrzutowca, nawet jeśli nie są szczególnie zainteresowani lotnictwem.

Według nieoficjalnych informacji MD-11 w barwach UPS, lecący do Warszawy, ma zostać w najbliższym czasie wycofany z eksploatacji. Z drugiej strony, oficjalna data nie jest jeszcze ustalona. Mamy przyjemność podzielić się z Wami zdjęciami i filmami zza kulis eksploatacji samolotu MD-11 na Lotnisku Chopina w Warszawie.

Do pobrania z serwisu YouTube Konserwacja samolotów, w tym przeglądy, naprawy i przeglądy samolotów Konserwacja i naprawa samolotów to jedne z naszych najważniejszych usług. Świadczymy usługi konserwacji i rozwiązywania problemów dla szerokiej gamy typów urządzeń. Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszego serwisu lotniczego w Warszawie. SAMOLOT CESSNY

Modele Cessny obejmowały: 150, 152, F152, 172 i F172
Silniki: Lycoming O-235, O-290, O-360, O-360, O-320, Continental O-200, O-300,
Śmigło: Mc Cauley; sensenich; Hartzel

SAMOLOT PIPER ARROW PA-28

PIPER ARROW PA-28R,RT-201; – 201T PIPER CHEROKEE PA-28-140; -150; -160;-180:-235 PA-28R -180/200 PIPER CHEROKEE PA-28 -140; -150; -160;-180:-235 PIPER STRZAŁKA PA-28R -180/200
Lycoming O-320, O-360 i IO-360 oraz Continental TSIO-360 to jednostki napędowe samolotu.
Śmigło: Mc Cauley, Sensenich, Hartzell SAMOLOT M-20 MEWA

MEWA-20 to oznaczenie samolotu. Silniki pojazdów to Franklin PZL-F6-350 i Continental L/TSIO-360. Śmigła: Hartzell, Mc Cauley

SAMOLOT PIPER SENECA PA-34

Piper Seneca PA-34-200: -200T
Silnikami były Lycoming IO-360 i LIO-360, a także Continental L/TSIO-360.
Śmigła: Hartzell, Mc Cauley

SAMOLOT Pa-38 112 Tomahawk

Obiekt na niebie: PA-38 112 Tomahawk
Lycoming O-235 jako elektrownie
Śmigła: Sensenich

Zespół Techniczny Serwisu Aircraft.pl jest zawsze w pełni przygotowany i łatwo dostępny do przeprowadzania planowych i nieplanowanych przeglądów, a także napraw, przeglądów i obsługi technicznej statków powietrznych, takich jak samoloty pasażerskie i śmigłowce.

Wykwalifikowana do wykonywania swojej pracy kadra zapewnia, że ​​usługi będą wykonywane w sposób efektywny i profesjonalny, przy spełnieniu wszelkich warunków i zachowaniu standardów obsługi lotniczej w Warszawie.

To dziedzina, w której mamy zarówno doświadczenie, jak i kompetencje. Oferujemy usługi z zakresu obsługi lotniczej, które obejmują wykonywanie modyfikacji, napraw i napraw statków powietrznych i ich podzespołów z zachowaniem certyfikatu PART-145. Usługi te są świadczone klientom. Jesteśmy w stanie specjalizować się w oferowaniu szerokiej gamy usług połączonych kompleksowo ze względu na wiedzę i doświadczenie, które zdobyliśmy pracując przy remontach i naprawach statków powietrznych.

składanie modeli samolotów i śmigłowców z odpowiednich pakietów KIT.
Świadczymy rygorystyczne i wymagające usługi serwisowe, montażowe i naprawcze statków powietrznych będących własnością osób prywatnych i instytucji zlokalizowanych w Polsce i za granicą. Oprócz tego oferujemy doradztwo i pomoc w kwestiach technicznych.

JAK O TOBIE?
Obecność naszej firmy na polskim rynku sięga roku 2020, kiedy to rozpoczęliśmy tam aktywnie działalność biznesową. Nie tylko w Polsce, ale i na arenie światowej duże zainteresowanie naszymi produktami w istotny sposób wpłynęło na tempo, w jakim nasza firma rozwija swoją działalność.

Co robimy:

Konserwacja i naprawa zabytkowych samolotów, która jest gruntowna i pracochłonna, a także konserwacja i naprawa układów napędowych do samochodów klasycznych
Reparacje wyrządzone samolotom Fieseler FI 156 Storch
Ta lokalizacja odpowiada za produkcję części do silników i samolotów.
Części samolotów, które są na sprzedaż i można je kupić
Badania nieniszczące NDT PART-145 to firma świadcząca usługi i specjalizująca się w produkcji części do silników oraz komponentów lotniczych.

CARGO, KURIERZY, LOTY, LOTNISKO, MCDONNELL, MD-11, PACZKI LOTNICZE, PILOCI, PILOTOWANIE, PRACA NA LOTNISKACH, SAMOLOT, SAMOLOTY i UPS to tylko niektóre z terminów związanych z lotniskiem.

17 thoughts on “We Try to Repair Two Crashed Gliders – Our Twin Project

  1. Tolles Video. So aufwendige Reparaturen an GFK-Flgzg habe ich noch nicht durchgeführt.
    Wir hatten meist Schäden an Holzflugzeugen. Eine abgerissene Rumpfröhre einer K-6e wurde mit unendlich viel Schäftungsarbeit und ausreichend Aerodux wieder hergestellt. Flog hinterher sogar geradeaus !
    LG

  2. Danke für das interessante Video, das zeigt, wie schwierig aber auch wie interessant die Reparatur von Flugzeugen aus GFK sind. Interessant ist dabei auch zu sehen, wie derartige Reparaturen fachgerecht ausgeführt werden. Vielleicht könnt Ihr in späteren Videos noch genauer auf die Prüfmethoden für Weißbrüche und die detaillierten Schritte der Reparatur (Schäftungen schleifen, …) eingehen. DANKE!

  3. How did you conclude that it's better to repair the XOJ rather than find another Twin? Is the cost and effort worth it? Also, how do you manage to work on all of this AND on the AK-X simultaneously (I guess that you have huge worskshops and a huge team)?

  4. Vielen Dank für wieder ein schönes Video von euch!
    Vielleicht noch zwei Tipps:
    Damit der Ton gleichmäßiger wird, den Sprechern ein Mikrofon anstecken.
    Ein ca.-Preis und die Arbeitsstunden für so eine Reparatur wären auch interessant.
    So ein Segler ist ja nicht gerade ein Schnäppchen und die große Reparatur ist zwar machbar, aber eben die Kosten und die reine Arbeitszeit dafür, würden sicher nicht nur mich interessieren.
    Muss das Flugzeug nach der Reparatur nochmal neu abgenommen und genehmigt werden?

Dodaj komentarz

Zadzwoń!