Bezawaryjne PORSCHE 911 to MIT! Pokazujemy co PSUJE się w SILNIKACH Porsche 911, Panamera
Kupujesz Porsche i jeździsz BEZAWARYJNIE 20 lat? Nieprawda! Niemieckie supersamochody psują się jak każde inne! Co więcej – ich silniki nie wszyscy potrafią naprawić! My mamy to szczęście, że współpracujemy z Piotrem, jednym najlepszych specjalistów od serduszek BMW M oraz Porsche właśnie. Człowiekiem, który o tych konstrukcjach wie WSZYSTKO!
Bez marnowania cennego czasu Piotra, prosto z mostu, poprosiliśmy gospodarza odcinka wskazanie przyczyn awarii silników Porsche. Nie sądziliśmy, że opowieść będzie tak długa!
Zaczęło się od jajowatych cylindrów i pierścieni, które nie radzą sobie z dystrybucją oleju w silniku. Potem było o stopach metali, z których powstają niemieckie silniki, ścierających się panewkach i wałach korbowych (skąd my to znamy!), fabrycznych tolerancjach, szkiełkowaniu bloków silnika, klejeniu śrub montażowych, toczeniu, honowaniu i tulejowaniu cylindrów – a nawet samym ustawianiu silników na przyrządach do tych czynności (!), stosowaniu części nowych i używanych w odbudowie silników…
Pokazując nam kolejne silniki przed i po regeneracji, Piotr mówił chętnie i obszernie o technikaliach tych konstrukcji. Sypał nazwami, wymiarami, wyciągał kolejne przyrządy – także własnej produkcji! – udowadniając raz po raz jak precyzyjna i odpowiedzialna jest to robota! My dopytywaliśmy o najbardziej awaryjne modele, przebiegi i roczniki, które mogą generować problemy, o interwały olejowe czy też tuning silników Porsche. Bo czemu nie!
Na marginesie, Piotr zdradził którzy właściciele chyba najmocniej zaniedbują swoje perełki czy też jaki los spotyka – w jego warsztacie – zużyte śruby czy tłoki… Było też o gwarancji i programach serwisowych Porsche, użytkowaniu starszych roczników Porsche i „bajkach” opowiadanych przez właścicieli tychże samochodów czy też o zaskakująco niskim spalaniu aut Porsche…
Piotr oprowadził nas po swoim warsztacie, pokazał maszyny do obróbki silników i wyjaśnił po krótce jak z nimi pracować. Magik i jego królestwo – zobaczcie i posłuchajcie!
PS. Po seansie dajcie znać w komentarzach, czy chcecie więcej takich materiałów!
#porsche #silniki #engines #v6 #v8 #boxer #fix #serwis #service #globalmotors
————
👊 Subskrybuj Global Motors ➛ https://goo.gl/8V9AU3
📷 Instagram Adama ➛ https://www.instagram.com/adam_global…
📷 Instagram Marcina ➛ https://www.instagram.com/marcin_glob…
📮 Facebook ➛https://www.facebook.com/globalmoptors
🖥 Strona WWW ➛ https://globalmotors.pl/
🌐 Profil OTOMOTO ➛ https://globalmotors.otomoto.pl/
📞 Zadzwoń do nas: 792 201 202 / 731 301 300
📧 Napisz do nas: kontakt@globalmotors.pl
————
Pobrane z Youtube Entuzjaści lotnictwa budzą wiele emocji, myśląc o MD-11. Te samoloty nie są już używane do transportu pasażerów i są coraz rzadszą obserwacją wśród przewoźników towarowych. Obsługa pasażerów tymi samolotami została już zakończona. Konstrukcja z końca lat 80. nie jest szczególnie wydajna i stawia duże wymagania pilotowi. Samolot jest łatwo rozpoznawalny dzięki charakterystycznemu silnikowi zamontowanemu na stateczniku poziomym i wielu osobom wydaje się, że wygląda uroczo. Jednak obecność tego silnika sprawia, że samolot jest znacznie trudniejszy w obsłudze. Spotterzy, którzy śledzą starty tego samolotu z pasa 29, są świadomi, że eksplozja tego silnika może przewrócić rowery zaparkowane w osi pasa przy ul. Wiraowej.
Z drugiej strony MD-11 budzi uczucia, które nie są wyłącznie przychylne i nie ograniczają się wyłącznie do entuzjastów lotnictwa. Ponieważ jest to najgłośniejszy regularny gość lotniska, wielu mieszkańców okolic lotniska WAW zna dźwięk tego konkretnego odrzutowca, nawet jeśli nie są szczególnie zainteresowani lotnictwem.
Według nieoficjalnych informacji MD-11 w barwach UPS, lecący do Warszawy, ma zostać w najbliższym czasie wycofany z eksploatacji. Z drugiej strony, oficjalna data nie jest jeszcze ustalona. Mamy przyjemność podzielić się z Wami zdjęciami i filmami zza kulis eksploatacji samolotu MD-11 na Lotnisku Chopina w Warszawie.
Do pobrania z serwisu YouTube Konserwacja samolotów, w tym przeglądy, naprawy i przeglądy samolotów Konserwacja i naprawa samolotów to jedne z naszych najważniejszych usług. Świadczymy usługi konserwacji i rozwiązywania problemów dla szerokiej gamy typów urządzeń. Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszego serwisu lotniczego w Warszawie. SAMOLOT CESSNY
Modele Cessny obejmowały: 150, 152, F152, 172 i F172
Silniki: Lycoming O-235, O-290, O-360, O-360, O-320, Continental O-200, O-300,
Śmigło: Mc Cauley; sensenich; Hartzel
SAMOLOT PIPER ARROW PA-28
PIPER ARROW PA-28R,RT-201; – 201T PIPER CHEROKEE PA-28-140; -150; -160;-180:-235 PA-28R -180/200 PIPER CHEROKEE PA-28 -140; -150; -160;-180:-235 PIPER STRZAŁKA PA-28R -180/200
Lycoming O-320, O-360 i IO-360 oraz Continental TSIO-360 to jednostki napędowe samolotu.
Śmigło: Mc Cauley, Sensenich, Hartzell SAMOLOT M-20 MEWA
MEWA-20 to oznaczenie samolotu. Silniki pojazdów to Franklin PZL-F6-350 i Continental L/TSIO-360. Śmigła: Hartzell, Mc Cauley
SAMOLOT PIPER SENECA PA-34
Piper Seneca PA-34-200: -200T
Silnikami były Lycoming IO-360 i LIO-360, a także Continental L/TSIO-360.
Śmigła: Hartzell, Mc Cauley
SAMOLOT Pa-38 112 Tomahawk
Obiekt na niebie: PA-38 112 Tomahawk
Lycoming O-235 jako elektrownie
Śmigła: Sensenich
Zespół Techniczny Serwisu Aircraft.pl jest zawsze w pełni przygotowany i łatwo dostępny do przeprowadzania planowych i nieplanowanych przeglądów, a także napraw, przeglądów i obsługi technicznej statków powietrznych, takich jak samoloty pasażerskie i śmigłowce.
Wykwalifikowana do wykonywania swojej pracy kadra zapewnia, że usługi będą wykonywane w sposób efektywny i profesjonalny, przy spełnieniu wszelkich warunków i zachowaniu standardów obsługi lotniczej w Warszawie.
To dziedzina, w której mamy zarówno doświadczenie, jak i kompetencje. Oferujemy usługi z zakresu obsługi lotniczej, które obejmują wykonywanie modyfikacji, napraw i napraw statków powietrznych i ich podzespołów z zachowaniem certyfikatu PART-145. Usługi te są świadczone klientom. Jesteśmy w stanie specjalizować się w oferowaniu szerokiej gamy usług połączonych kompleksowo ze względu na wiedzę i doświadczenie, które zdobyliśmy pracując przy remontach i naprawach statków powietrznych.
składanie modeli samolotów i śmigłowców z odpowiednich pakietów KIT.
Świadczymy rygorystyczne i wymagające usługi serwisowe, montażowe i naprawcze statków powietrznych będących własnością osób prywatnych i instytucji zlokalizowanych w Polsce i za granicą. Oprócz tego oferujemy doradztwo i pomoc w kwestiach technicznych.
JAK O TOBIE?
Obecność naszej firmy na polskim rynku sięga roku 2020, kiedy to rozpoczęliśmy tam aktywnie działalność biznesową. Nie tylko w Polsce, ale i na arenie światowej duże zainteresowanie naszymi produktami w istotny sposób wpłynęło na tempo, w jakim nasza firma rozwija swoją działalność.
Co robimy:
Konserwacja i naprawa zabytkowych samolotów, która jest gruntowna i pracochłonna, a także konserwacja i naprawa układów napędowych do samochodów klasycznych
Reparacje wyrządzone samolotom Fieseler FI 156 Storch
Ta lokalizacja odpowiada za produkcję części do silników i samolotów.
Części samolotów, które są na sprzedaż i można je kupić
Badania nieniszczące NDT PART-145 to firma świadcząca usługi i specjalizująca się w produkcji części do silników oraz komponentów lotniczych.
CARGO, KURIERZY, LOTY, LOTNISKO, MCDONNELL, MD-11, PACZKI LOTNICZE, PILOCI, PILOTOWANIE, PRACA NA LOTNISKACH, SAMOLOT, SAMOLOTY i UPS to tylko niektóre z terminów związanych z lotniskiem.
Błagam, jakby prowadzący mógł tak durnie nie rechotać tylko….
Cylinder aluminiowy? Co za idiotyzm. Współczesne samochody są naprawdę jednorazowe. 🤣🤣
Wincyj😄
Piotrek super ziom, wielka wiedza i dobrze ze sie nia troche dzieli
szkoda ze ziomek mu przerywa w gadce
Jak ja lubię oglądać ludzi z pasją, a jeszcze jak ma wiedze, to już kosmos 😉
Fachura nie ma to tamto. Aż miło posłuchać fachowca o wielkiej wiedzy i staranności w pracy. Pozdrawiam
tacy geniusze tylko w Polsce. Niemcy blokuja ten materiał, żeby nikt się nie dowiedzial jaki szajs produkują. Ten film powinien mieć 10 mln wyświetleń i pojsc w caly świat.
Bajka! Wielkie dzięki za odcinek!
No proszę a porsc he takie niemieckie😂😂
porsche i silnik z ryżu. Podziękuję
Polaczki fachowcy
widzę ze pan ma stare maszyny do naprawy bloków sa specjalne stopy magnetyczne z firmy Hassa polecam
robota tego warsztatu to prawdziwy sztos! Podrawiam
Celowe działanie koncernu które ma spowodować przeżucenie sie na elektryki. Chore czasy, gównolit wszędzie.
Pozdrawiam mechaniora wszechczasów💪
Dajesz za auto kilkaset tysiecy a dostajesz taki bubel… ogladajac to nasuwa sie taka mysl ze lepiej jezdzic starymi tanszymi 1.9tdi 1.8 turbo
Mega koles !
Podpowiem wma panowie ta powłoka na cylindrach to nikasil stosowana również w nowych silnikach a resztę dopowiedzcie sobie sami 😉
o subaru bym cos obejrzał boxerach
Jestem tego samego zdania sprawny, w dobrym stanie zadbany samochód to nie wstyd, Czy ma 3 czy 30 lat.
Love you guys 😚😌
Gdzie ta firma?
Wgniótł mnie ten materiał. W kilka minut gość przedstawił tak wiele, że ciężko uwierzyć. Na początku materiału pomyślałem, a to pewnie będzie kolejny mechanik, a tymczasem facet perfekcjonista mistrz.
Gdzie Pan Piotr ma warsztat? Jakies namiary?
mądrego to miło posłuchać 😉 czekam na kolejny odcinek
Nakręć ic więcej:)
Szkoda że cen nie podajecie takich remontów silnika .
Chciał bym się uczyć od tego pana… Wiedza, umiejętności itd.. szok
Fajny Breitling u pana mechanika 😉
Bardzo ciekawy temat 🙂
Dajcie jeszcze coś materiału z Piotrem. Gość jest 💪🏿💪🏿💪🏿💪🏿
Wszyscy się spuszczają nad wiedzą tego faceta a mnie zastanawia dlaczego porsche to taki złom.
Wlewa mi sie olej do komory spalania 2.8hdi boxer 126koniMech.co może byc przyczyną?Turbo i odpowietrzanie skrzyni korbowej nowe i na dodatek odpiolem czy to pomoze i nie pomoglo.oleju tak duzo wlewa sie ze dochodzi do samozaplonu silnik nie gasnie pomimo wylaczenia kluczyka musze go biegiem gasic bo by sie rozleciał……???????
Szacunek za wiedze techniczną!!
Jak ten fachowiec się nazywa i gdzie "przyjmuje"?