
Jak powstaje największy silnik na świecie i inne unikalne procesy produkcyjne
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Patreon https://www.patreon.com/techboxvideo
Co do wynalazku podoba Ci się najbardziej? Piszcie w komentarzach.
Wykonywanie wyrobów z metalu i skóry, różnorodne techniki obróbki mechanicznej od wypalania po galwanizację oraz składanie elementów dla gigantycznych konstrukcji i maszyn już teraz.
======================================================
#TechBox #TechRoom #Gadżety #Wynalazki #Technologie #Urządzenia
Pobrane z Youtube Entuzjaści lotnictwa budzą wiele emocji, myśląc o MD-11. Te samoloty nie są już używane do transportu pasażerów i są coraz rzadszą obserwacją wśród przewoźników towarowych. Obsługa pasażerów tymi samolotami została już zakończona. Konstrukcja z końca lat 80. nie jest szczególnie wydajna i stawia duże wymagania pilotowi. Samolot jest łatwo rozpoznawalny dzięki charakterystycznemu silnikowi zamontowanemu na stateczniku poziomym i wielu osobom wydaje się, że wygląda uroczo. Jednak obecność tego silnika sprawia, że samolot jest znacznie trudniejszy w obsłudze. Spotterzy, którzy śledzą starty tego samolotu z pasa 29, są świadomi, że eksplozja tego silnika może przewrócić rowery zaparkowane w osi pasa przy ul. Wiraowej.
Z drugiej strony MD-11 budzi uczucia, które nie są wyłącznie przychylne i nie ograniczają się wyłącznie do entuzjastów lotnictwa. Ponieważ jest to najgłośniejszy regularny gość lotniska, wielu mieszkańców okolic lotniska WAW zna dźwięk tego konkretnego odrzutowca, nawet jeśli nie są szczególnie zainteresowani lotnictwem.
Według nieoficjalnych informacji MD-11 w barwach UPS, lecący do Warszawy, ma zostać w najbliższym czasie wycofany z eksploatacji. Z drugiej strony, oficjalna data nie jest jeszcze ustalona. Mamy przyjemność podzielić się z Wami zdjęciami i filmami zza kulis eksploatacji samolotu MD-11 na Lotnisku Chopina w Warszawie.
Do pobrania z serwisu YouTube Konserwacja samolotów, w tym przeglądy, naprawy i przeglądy samolotów Konserwacja i naprawa samolotów to jedne z naszych najważniejszych usług. Świadczymy usługi konserwacji i rozwiązywania problemów dla szerokiej gamy typów urządzeń. Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszego serwisu lotniczego w Warszawie. SAMOLOT CESSNY
Modele Cessny obejmowały: 150, 152, F152, 172 i F172
Silniki: Lycoming O-235, O-290, O-360, O-360, O-320, Continental O-200, O-300,
Śmigło: Mc Cauley; sensenich; Hartzel
SAMOLOT PIPER ARROW PA-28
PIPER ARROW PA-28R,RT-201; – 201T PIPER CHEROKEE PA-28-140; -150; -160;-180:-235 PA-28R -180/200 PIPER CHEROKEE PA-28 -140; -150; -160;-180:-235 PIPER STRZAŁKA PA-28R -180/200
Lycoming O-320, O-360 i IO-360 oraz Continental TSIO-360 to jednostki napędowe samolotu.
Śmigło: Mc Cauley, Sensenich, Hartzell SAMOLOT M-20 MEWA
MEWA-20 to oznaczenie samolotu. Silniki pojazdów to Franklin PZL-F6-350 i Continental L/TSIO-360. Śmigła: Hartzell, Mc Cauley
SAMOLOT PIPER SENECA PA-34
Piper Seneca PA-34-200: -200T
Silnikami były Lycoming IO-360 i LIO-360, a także Continental L/TSIO-360.
Śmigła: Hartzell, Mc Cauley
SAMOLOT Pa-38 112 Tomahawk
Obiekt na niebie: PA-38 112 Tomahawk
Lycoming O-235 jako elektrownie
Śmigła: Sensenich
Zespół Techniczny Serwisu Aircraft.pl jest zawsze w pełni przygotowany i łatwo dostępny do przeprowadzania planowych i nieplanowanych przeglądów, a także napraw, przeglądów i obsługi technicznej statków powietrznych, takich jak samoloty pasażerskie i śmigłowce.
Wykwalifikowana do wykonywania swojej pracy kadra zapewnia, że usługi będą wykonywane w sposób efektywny i profesjonalny, przy spełnieniu wszelkich warunków i zachowaniu standardów obsługi lotniczej w Warszawie.
To dziedzina, w której mamy zarówno doświadczenie, jak i kompetencje. Oferujemy usługi z zakresu obsługi lotniczej, które obejmują wykonywanie modyfikacji, napraw i napraw statków powietrznych i ich podzespołów z zachowaniem certyfikatu PART-145. Usługi te są świadczone klientom. Jesteśmy w stanie specjalizować się w oferowaniu szerokiej gamy usług połączonych kompleksowo ze względu na wiedzę i doświadczenie, które zdobyliśmy pracując przy remontach i naprawach statków powietrznych.
składanie modeli samolotów i śmigłowców z odpowiednich pakietów KIT.
Świadczymy rygorystyczne i wymagające usługi serwisowe, montażowe i naprawcze statków powietrznych będących własnością osób prywatnych i instytucji zlokalizowanych w Polsce i za granicą. Oprócz tego oferujemy doradztwo i pomoc w kwestiach technicznych.
JAK O TOBIE?
Obecność naszej firmy na polskim rynku sięga roku 2020, kiedy to rozpoczęliśmy tam aktywnie działalność biznesową. Nie tylko w Polsce, ale i na arenie światowej duże zainteresowanie naszymi produktami w istotny sposób wpłynęło na tempo, w jakim nasza firma rozwija swoją działalność.
Co robimy:
Konserwacja i naprawa zabytkowych samolotów, która jest gruntowna i pracochłonna, a także konserwacja i naprawa układów napędowych do samochodów klasycznych
Reparacje wyrządzone samolotom Fieseler FI 156 Storch
Ta lokalizacja odpowiada za produkcję części do silników i samolotów.
Części samolotów, które są na sprzedaż i można je kupić
Badania nieniszczące NDT PART-145 to firma świadcząca usługi i specjalizująca się w produkcji części do silników oraz komponentów lotniczych.
CARGO, KURIERZY, LOTY, LOTNISKO, MCDONNELL, MD-11, PACZKI LOTNICZE, PILOCI, PILOTOWANIE, PRACA NA LOTNISKACH, SAMOLOT, SAMOLOTY i UPS to tylko niektóre z terminów związanych z lotniskiem.
Koszmarnie szybkie zmiany ujęć, film cholernie męczący.
A czy produkcja tych noży to przeszła by u nas przez BHP?
Wszystko i nic .
najciekawsze na koniec i tylko minutke….słabo
Pracowałem ponad 10 lat temu w HCP ceglorzu widziałem to na oczy wielki silnik.moja praca tam to na CNC tuleje cylindrowe frezowanie ,wiercenie ,gwintowanie ,😉💪
Ja tu nie widzę filmu jak w tytule
Mnie ciekawi w jaki sposób wykonują kwadratowe tłoki do tych silników oraz cylindry jeżeli najprecyzyjniejsza metoda to wytaczanie okrągłych elementów które nie mają żadnej nierówności i dopiero po jakimś czasie pojawia się zjajowienie tłoka po pierwsze a po drugie jak uszczelniają tłok z cylindrem skoro pierścienie w tradycyjnych silnikach są okrągłe i podczas montażu ściska się je i wtedy dopasowują się do cylindra a kwadrat nie ma takiej możliwości więc ciekawi mnie to
Oooooo skóry . Gdzie jest Sylwia spurek
Bardzo hukowe doku fragment są zucane jak się szybko tylko da nie robi zabawy tego oglądać
nic korwa na temat
Tematy ciekawe ale jako film jest beznadziejny. Lepiej mniej tematów ale ciekawiej pokazane.
Włączam żeby dowiedzieć się o silniku a tam bzdety przez cały film . Wzmianka o silniku 30 sekund. Masakra. Nie polecam
tak o tym silniku zróbcie film taki długi film o każdym procesie jego powstawania 🙂 generalnie film super 😛
Super
patronajt*
Zbyt mocno przyspieszony filmik. O walcowaniu w sumie nic nie było ciekawego miałem wrażenie że nie pokazane jest walcowanie tylko tloczenie na gorąco np koła do wagonu.
Ten silnik kontenerowca robi wrażenie. Szkoda, że taki krótki fragment.
Bardzo ciekawe tematy i dodatkowo fajny głos lektora. Zabieram się za ćwiczenie głosu. Pozdrawiam! 😉
Katalizator pewnie byłby sporo warty 🤣🤣🤣 myśląc jak Polski mechanik 🤣😂😆
Kopiuj, wklej.
Hajs się zgadza.
Panie bo uszczelka pod głowicą padła jedziem do ASO
8:34
Za mało reklam. Proponuję dodać jeszcze kilka
8:34 temat silnika. Tragedia.
Szybciej kurw te obrazki niech skaczą, może się komuś epilepsja ujawni… Ledwo minuta filmu a już się nie da patrzeć
Największy silnik na świecie to Wartsila- Sulzer RTA 96C-14
Mam pytanie do samego początku. Bo chyba stali nie tnie się tarczami diamentowymi( diament = węgiel) bo przecież przy cięciu wydziela się dużą ilość ciepła i węgiel się ultenia ?
Wow
cynkowanie ogniowe i galwaniczne to dwa zupełnie różne procesy
dlaczego te reklamy sa takie debilne? wstawiaja je debile mlotki czy zlosliwi ludzie
wymian panewek w takim silniku to pewnie przygoda na całe miesiące.
Bardzo jest świetna ta robota tych wszystkich surowców bo moja mama pracowała w garbarnii I też pracowała pszy skurach pozdrawiam twórcę tego filmiku 👍👍👍👍
My ludzie potrafimy robić piękne ze rzeczy Szkoda ze nie potrafimy żyć jak ludzie wśród ludzi
Komentarz brzmi jak przetłumaczony w tłumaczu google.
Ciekawe jak taki silnik brzmi bez tłumika. Czy tego co on tam ma jako wyciszenie i filtr spalin.
Ciekawa praca
Dane spoko opisane mocno ogólnie niektóre ale ok najważniejsze czego brakuje to porównania do czegoś dużo ludzi może mieć problem z odniesieniem
Patreon xD
Najlepszy silnik powstaje w Polsce wyprodukowany przez polskie ręce ciężko pracujący i tani !!!!
Pracuje przy tych wielkich silnikach. 😉