Loading…

Serwis Samolotów Warszawa

Naprawa Samolotów - Elektryk i Mechanik
Kontakt

Jak uruchamia się samolot pasażerski?



Pierwsze koty za płoty. Pewnie w filmie jest wiele niezrozumiałych zwrotów, ale mam nadzieję, że wybaczycie. Jeśli zadacie dużo pytań w komentarzach to postaram się na nie odpowiedzieć i to będzie wymagało nagrania kolejnych filmów. Umowa stoi? 🙂

Pobrane z Youtube Entuzjaści lotnictwa budzą wiele emocji, myśląc o MD-11. Te samoloty nie są już używane do transportu pasażerów i są coraz rzadszą obserwacją wśród przewoźników towarowych. Obsługa pasażerów tymi samolotami została już zakończona. Konstrukcja z końca lat 80. nie jest szczególnie wydajna i stawia duże wymagania pilotowi. Samolot jest łatwo rozpoznawalny dzięki charakterystycznemu silnikowi zamontowanemu na stateczniku poziomym i wielu osobom wydaje się, że wygląda uroczo. Jednak obecność tego silnika sprawia, że ​​samolot jest znacznie trudniejszy w obsłudze. Spotterzy, którzy śledzą starty tego samolotu z pasa 29, są świadomi, że eksplozja tego silnika może przewrócić rowery zaparkowane w osi pasa przy ul. Wiraowej.

Z drugiej strony MD-11 budzi uczucia, które nie są wyłącznie przychylne i nie ograniczają się wyłącznie do entuzjastów lotnictwa. Ponieważ jest to najgłośniejszy regularny gość lotniska, wielu mieszkańców okolic lotniska WAW zna dźwięk tego konkretnego odrzutowca, nawet jeśli nie są szczególnie zainteresowani lotnictwem.

Według nieoficjalnych informacji MD-11 w barwach UPS, lecący do Warszawy, ma zostać w najbliższym czasie wycofany z eksploatacji. Z drugiej strony, oficjalna data nie jest jeszcze ustalona. Mamy przyjemność podzielić się z Wami zdjęciami i filmami zza kulis eksploatacji samolotu MD-11 na Lotnisku Chopina w Warszawie.

Do pobrania z serwisu YouTube Konserwacja samolotów, w tym przeglądy, naprawy i przeglądy samolotów Konserwacja i naprawa samolotów to jedne z naszych najważniejszych usług. Świadczymy usługi konserwacji i rozwiązywania problemów dla szerokiej gamy typów urządzeń. Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszego serwisu lotniczego w Warszawie. SAMOLOT CESSNY

Modele Cessny obejmowały: 150, 152, F152, 172 i F172
Silniki: Lycoming O-235, O-290, O-360, O-360, O-320, Continental O-200, O-300,
Śmigło: Mc Cauley; sensenich; Hartzel

SAMOLOT PIPER ARROW PA-28

PIPER ARROW PA-28R,RT-201; – 201T PIPER CHEROKEE PA-28-140; -150; -160;-180:-235 PA-28R -180/200 PIPER CHEROKEE PA-28 -140; -150; -160;-180:-235 PIPER STRZAŁKA PA-28R -180/200
Lycoming O-320, O-360 i IO-360 oraz Continental TSIO-360 to jednostki napędowe samolotu.
Śmigło: Mc Cauley, Sensenich, Hartzell SAMOLOT M-20 MEWA

MEWA-20 to oznaczenie samolotu. Silniki pojazdów to Franklin PZL-F6-350 i Continental L/TSIO-360. Śmigła: Hartzell, Mc Cauley

SAMOLOT PIPER SENECA PA-34

Piper Seneca PA-34-200: -200T
Silnikami były Lycoming IO-360 i LIO-360, a także Continental L/TSIO-360.
Śmigła: Hartzell, Mc Cauley

SAMOLOT Pa-38 112 Tomahawk

Obiekt na niebie: PA-38 112 Tomahawk
Lycoming O-235 jako elektrownie
Śmigła: Sensenich

Zespół Techniczny Serwisu Aircraft.pl jest zawsze w pełni przygotowany i łatwo dostępny do przeprowadzania planowych i nieplanowanych przeglądów, a także napraw, przeglądów i obsługi technicznej statków powietrznych, takich jak samoloty pasażerskie i śmigłowce.

Wykwalifikowana do wykonywania swojej pracy kadra zapewnia, że ​​usługi będą wykonywane w sposób efektywny i profesjonalny, przy spełnieniu wszelkich warunków i zachowaniu standardów obsługi lotniczej w Warszawie.

To dziedzina, w której mamy zarówno doświadczenie, jak i kompetencje. Oferujemy usługi z zakresu obsługi lotniczej, które obejmują wykonywanie modyfikacji, napraw i napraw statków powietrznych i ich podzespołów z zachowaniem certyfikatu PART-145. Usługi te są świadczone klientom. Jesteśmy w stanie specjalizować się w oferowaniu szerokiej gamy usług połączonych kompleksowo ze względu na wiedzę i doświadczenie, które zdobyliśmy pracując przy remontach i naprawach statków powietrznych.

składanie modeli samolotów i śmigłowców z odpowiednich pakietów KIT.
Świadczymy rygorystyczne i wymagające usługi serwisowe, montażowe i naprawcze statków powietrznych będących własnością osób prywatnych i instytucji zlokalizowanych w Polsce i za granicą. Oprócz tego oferujemy doradztwo i pomoc w kwestiach technicznych.

JAK O TOBIE?
Obecność naszej firmy na polskim rynku sięga roku 2020, kiedy to rozpoczęliśmy tam aktywnie działalność biznesową. Nie tylko w Polsce, ale i na arenie światowej duże zainteresowanie naszymi produktami w istotny sposób wpłynęło na tempo, w jakim nasza firma rozwija swoją działalność.

Co robimy:

Konserwacja i naprawa zabytkowych samolotów, która jest gruntowna i pracochłonna, a także konserwacja i naprawa układów napędowych do samochodów klasycznych
Reparacje wyrządzone samolotom Fieseler FI 156 Storch
Ta lokalizacja odpowiada za produkcję części do silników i samolotów.
Części samolotów, które są na sprzedaż i można je kupić
Badania nieniszczące NDT PART-145 to firma świadcząca usługi i specjalizująca się w produkcji części do silników oraz komponentów lotniczych.

CARGO, KURIERZY, LOTY, LOTNISKO, MCDONNELL, MD-11, PACZKI LOTNICZE, PILOCI, PILOTOWANIE, PRACA NA LOTNISKACH, SAMOLOT, SAMOLOTY i UPS to tylko niektóre z terminów związanych z lotniskiem.

35 thoughts on “Jak uruchamia się samolot pasażerski?

  1. Pytanie od laika. Czy w samolotach pasażerskich jest możliwość uzupełnienia paliwa od wewnątrz? Ostatnio na Netflix był całkiem fajny serial Kierunek: Noc o ucieczce samolotem przed słońcem – bohaterowie musieli latać wokół planety, więc szukali lotnisk z paliwem w strefie nocnej. Zaciekawiło mnie, czy dałoby radę uzupełnić paliwo z kanistrów, tak jak to można zrobić w starych bombowcach i wojskowych samolotach transportowych?

  2. 3 prośby i pytanie

    zrób test stickshakera.

    test GPWS żeby zrobiło słynne pull up pull up.

    pokaż działanie automatycznego sterowania ciągiem jeśli można

    no i pytanie…….czy MOŻNA startować z jednym silnikiem? albo lecieć z jednym?

    sytuacja 1) pasażerowie są w samolocie,pilot odpala silniki ale jeden zdechł na amen,czy przepisy pozwalają na start samolotu w trybie normalnego lotu ale na jednym silniku? czy pilot powie przez interkom "panie i panowie mamy kłopot techniczny,bedzie podstawiony drugi samolot" ?

    sytuacja 2) w trakcie lotu pada jeden silnik (np. był wczesniej reperowany ale no cóż nie skutecznie) czy zgodnie z przepisami piloci mogą kontynuować lot do celu na jednym silniku czy muszą ogłosić sytuację awaryjną i siadać na najbliższym lotnisku?

  3. Mam pytanie. Jak się otwiera drzwi do samolotu wchodząc jako pilot pierwszy przed lotem? Są jakieś klucze czy na kod się otwiera? Czy obsługa lotniska się tym zajmuje? Przecież po przylocie samolot musi być zamknięty. Z góry dziękuję za odpowiedź

  4. Super film, często latam embraerami na symulatorze i miło tak popatrzeć jak wygląda to w prawdziwym życiu, a wygląda bardzo podobnie :). A Pan jest technikiem awionikiem czy mechanikiem lotniczym, jeśli można wiedzieć? 🙂

  5. Fajnie by było nagrać coś takiego jeszcze raz, ale w kilku wersjach, osobno dla każdego typu samolotu używanego przez Lot, ale właśnie pokazując dokładny typ samolotu, oraz pokazując pełną sekwencję działań od wejścia do pustego samolotu, aż po znalezienie się w powietrzu. Ok, dla uproszczenia bez pasażerów, innych członków załogi, oraz czekania na zgodę na start – w wersji kryzysowej (czyli też ćwiczonej przez Was zapewne na wypadek porwania samolotu).

  6. Niedawno oglądałem film w którym autor mówił, że silniki odrzutowe nie są w stanie same wystartować i potrzebny jest zewnętrzna turbina którą podłącza się do samolotu i ona pierwszy silnik rozpędza. Tutaj wygląda, że wystartowały same. Czy to zależy od samolotu? Co w tym samolocie "rozpędza" silniki?

Dodaj komentarz

Zadzwoń!